Doradca serwisowy 81 odsłon1 aplikacja

Ta oferta pracy w sprzedaży wygasła

Oferta pracy

Motiva HR odpala nowy projekt na stanowisko:
#DORADCA SERWISOWY
Wymarzony Kandydat: to Analityk, którego cechują wysokie standardy i intensywność działania. Pasjonat motoryzacji, który chce się rozwijać w obszarze opieki posprzedażnej. Ekspert ds. części zamiennych, znający zasady sprawnego funkcjonowania serwisu i umiejący sprawnie układać kluczowe elementy motoryzacyjnej układanki w swojej codziennej pracy.
Może to Ty?
Warto wiedzieć:
Wizytówka Twojego przyszłego Pracodawcy: Dealer ten potwierdza zasadę, że warto mierzyć wysoko. Niepozorny przydomowy warsztat samochodowy, przerodził się w prężnie działającego dealera samochodowego. Jego obecną pozycję na rynku potwierdzają statystyki: ze sprzedaży na poziomie 100 samochodów w skali roku, obecnie sprzedaje ich około 1000. Wieloletnie – 25 letnie doświadczenie, w praktyce przekłada się na dobór najkorzystniejszych rozwiązań dla Klientów, a co za tym idzie osiąganie najlepszych rezultatów.
Twoje przyszłe miejsce pracy: stacja dealerska, zlokalizowana w Tarnowskich Górach, w sąsiedztwie drogi krajowej nr 11 Katowice – Poznań.
Charakter pracy: jest to praca stacjonarna.
Będziesz łącznikiem pomiędzy stacją dealerską, a Klientami serwisu.

Jako część załogi serwisu, będziesz odpowiadać za:

• profesjonalną obsługę (telefoniczną i bezpośrednią) aftersales Klientów , wsparcie działu handlowego – jest to cel numer 1.

1.Zadania serwisowe:
• przyjmowanie pojazdów do naprawy
• prowadzenie dokumentacji zw. z naprawami
• przygotowywanie kosztorysów dla napraw blacharsko-lakierniczych oraz zakupu części przez klientów
• pilnowanie prawidłowego procesu napraw
• dbanie o bieżący stan magazynu, zamawianie części oraz monitorowanie dostaw zamówionych produktów do magazynu
• realizowanie standardów obsługi klienta działu aftersales
• dbanie o wizerunek Firmy, bo Doradca serwisowy jest wizytówką serwisu.
2. Zadania sprzedażowe:
• zwiększanie portfela klientów serwisu
• do sprzedaż: profesjonalny dobór i sprzedaż części, akcesoriów i usług Klientom serwisującym auta ( Klienci indywidulani i zakłady naprawcze)
• doradztwo i rekomendacje kupna nowego auta w salonie.
Jesteś poszukiwanym Kandydatem, jeśli:

1. Posiadasz min. 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku takim jak Doradca serwisowy (w ASO, po stronie dealera czy importera)
lub
min. 2-letnie doświadczenie sprzedażowe (B2B, B2C)/ w dziale obsługi Klienta w branży motoryzacyjnej, ale jesteś ciekawy pracy serwisowej i chcesz się w niej rozwijać od strony opieki posprzedażnej nad Klientem

2. Nabyłeś poniższe kwalifikacje:

• min. wykształcenie średnie, preferowane wyższe (mile widziane o profilu technicznym)
• wśród Twoich dokumentów znajduje się prawo jazdy kategorii B, w aktywnym użyciu.
3. Opisują Cię poniższe kompetencje:

a) merytoryczne:

• ugruntowana wiedza techniczna dotycząca: branży motoryzacyjnej, a w szczególności części zamiennych
• umiejętność obsługi podstawowych programów jak Word czy Excel (nie podchodzisz do komputera jak żabka do jeża)
• znajomość zasad sprawnego funkcjonowania działu serwisu
b) miękkie:

• posiadasz cechy na wymarciu takie jak: uczciwość, zaangażowanie i proaktywne podejście do Twoich zawodowych zadań
• wrażliwość i indywidualne podejście do potrzeb Klienta
• umiejętność budowania fajnych relacji z zespołem nie stanowi dla Ciebie problemu – jesteś graczem zespołowym
• wielozadaniowość to Twój mocny atut – mimo natłoku spraw, wyrabiasz na motoryzacyjnych zakrętach, nie zapominając o odpowiedniej jakości pracy
• jesteś Strategiem zorientowanym na osiąganie wyników, które realizujesz dzięki: analitycznemu umysłowi, innowacyjności i motywacji do wprowadzania zmian.
Pracodawca dodatkowo ceni:

• doświadczenie w pracy z markami: Renault i Dacia
• znajomość programów do generowania kosztorysów napraw blacharsko-lakierniczych (Audanet, Audatex)
• znajomość programu DMS Autostacja.

Ps. Pamiętaj, że nie ma Kandydatów idealnych, dlatego naciśnij przycisk aplikuj, jeżeli spełniasz przynajmniej 60% powyższych wymagań.

Przyszły Pracodawca gwarantuje Ci:

• współpracę z rodzinną Firmą o ugruntowanej pozycji rynkowej, w końcu 25 letni staż do czegoś zobowiązuje
• miłą i przyjazną atmosferę pracy, w 9 osobowym Zespole
• budżet na poziomie: od 3 tys. podstawy netto/mc przy Uop w zależności od posiadanego doświadczenia zawodowego + ewentualna premia uznaniowa w zależności od zaangażowania i jakości pracy (łączne zarobki na poziomie do 5 tys. netto/mc)
• stabilną współpracę w oparciu o umowę o pracę: najpierw czeka Cię 3 miesięczny okres próbny, a następnie od razu Uop na czas nieokreślony
• 8-godzinny system pracy od poniedziałku do piątku, oparty o dwie zmiany:
– I zmiana od 7:00 – 15:00
– II zmiana od 10:00 – 18:00
*wolne weekendy (pracująca jest jedna, a max. 2 soboty w miesiącu, ale w zamian możesz liczyć na wolny piątek)
• szkolenia z wewnętrznych systemów Renault i Dacia
• możliwość rozwojowej pracy w branży motoryzacyjnej w obszarze opieki posprzedażnej. Jeśli się sprawdzisz na powyższym stanowisku to po 2 – 3 latach możliwy jest awans na stanowisko Kierownika serwisu
• dodatkowe świadczenie urlopowe
• preferencyjne warunki zakupu nowego samochodu.

Uwagi:

Wymagane dokumenty: CV poprzez link + krótki list motywacyjny na maila.
Planowane zakończenie rekrutacji nastąpi: 31.07.2020r.
Przesłanych dokumentów nie zwracamy.
Zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi osobami.

Chcesz wiedzieć więcej?
Wyślij swoje CV, które jest dla mnie Twoją pierwszą wizytówką.
Zaaplikuj przez link poniżej i dołącz do Zespołu pasjonatów motoryzacji!

Doradca serwisowy

Wejdź do świata motoryzacji w obszarze serwisu!
#MotivaHR #InspirująNasLudzie #motoryzacja #automotive #DoradcaSerwisowy #OpiekaPosprzedażna #AfterSales #TarnowskieGóry #śląskie #RodzinnaStacjaDealerska #Renault #Dacia

  • Ta oferta pracy wygasła!
Udostępnij
O firmie
  • Oferty pracy 1
  • Lokalizacja mazowieckie
  • Pełny adres ul. Puławska 12/3, 02 -566 Warszawa
Napisz do nas

Esprzedawca.pl to portal dla sprzedawców i pracodawców. Znajdziesz tu oferty pracy w sprzedaży oraz bazę sprzedawców i specjalistów sprzedaży.

Regulamin | Polityka prywatności

Kontakt

Esprzedawca.pl
kontakt@esprzedawca.pl
tel.: +48 517 161 232

Ta strona korzysta z plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close